Klachten

Geachte klant,
We streven ernaar u zo juist en zo volledig mogelijk te informeren. Wij hebben de intentie zo helder mogelijk te communiceren. We trachten zo veel mogelijk aan uw verwachtingen te voldoen of deze te overtreffen.  Toch is het niet uitgesloten dat we elkaar verkeerd verstaan, dat uw verwachting toch hoger ligt dan wat we kunnen bieden of dat er simpelweg fouten gemaakt worden.

Onderzoek wees uit dat slechts 4% van de mensen die ontevreden zijn daadwerkelijk hun ongenoegen uiten. Stilzwijgend misnoegen vindt veelal zijn oorsprong in de veronderstelling dat: het toch niks oplevert, u niet als vervelend wil overkomen, wij het wel al weten maar er toch niks aan willen doen of erger nog wij u wilden bedriegen. Binnen ons streven naar “steeds beter functioneren” en duurzame relaties opbouwen, is uw feedback meer dan welkom.

Gezien die “slechts” 4% zijn wij mateloos dankbaar als ons een klacht toegestuurd wordt.

Bent u niet tevreden, aarzel dan niet ons daarover te informeren via het klachtenformulier.

Wij nemen zo snel als mogelijk contact met u op.

Op een prettige samenwerking.

Het PoLSoN-team.